ingecouwenberg.reismee.nl

Opnieuw naar Ghana samen met Dewi

Nog 2 nachtjes slapen en dan vertrekken Dewi en ik samen naar Ghana voor 15 dagen. Ik ben er toch wel zenuwachtig voor.

Raar eigenlijk, want vorig jaar ben ik helemaal alleen gegaan 2 maanden lang. Maar ik ben al een paar dagen misselijk en onbestendig. Ik heb al veel spullen verzameld maar nog niets ingepakt. Dat moet ik morgen dan nog doen. Misschien geeft dat rust.

We starten 2 dagen in Accra in een hotel om te acclimatiseren en om maandag de huurauto van het vliegveld op te kunnen halen. Die werken op zondag niet. Hoe bedoel je ontwikkelingsland ;)

Maandag gaan we naar Senya en logeren 3 nachten bij mijn gastmoeder Grace. Leuk om haar te zien en natuurlijk de kinderen in Mum's Care, het kindertehuis waar Dewi en ik allebei hebben geholpen. Dewi is ook zenuwachtig om Aba te zien. Zal ze haar nog herkennen? En de andere kinderen?

Na 3 dagen gaan we richting het Noorden. Tussenstop in Ngoranza bij de leefgemeenschap Hand in Hand en dan door naar Wulugu en Nabari voor een kleine week. Daar verblijven we weer bij Memuna en haar gezin. Ik heb ze echt gemist en er is daar veel gebeurt. Er is een uitbraak van Hepatitis B geweest, er zijn 2 kinderen geboren en de 3de is er bijna, de school heeft er 2 gebouwen bij gekregen. Kortom, de tijd is eigenlijk al te kort.

Ik zal jullie weer op de hoogte houden middels mijn blog en fb.

Tot over een paar dagen.

Kus, Inge

Reacties

Reacties

Fred van Kaam

Je nervositeit is begrijpelijk, Inge maar wat fijn dat je samen met Dewi gaat! Ik wens julie 'n prachtige reis en alle goeds in Ghana toe ! ???? Geniet van het prachtige werk wat jullie daar gaan doen en...kom veilig weer terug.
Warme groet !

Annemieke

Wat een mooi vooruitzicht en dubbel leuk nu samen met Dewi. .Morgen laatste dingen pakken en dan komt vast de rust...en zo niet? Dan neem je die mee om in Ghana te laten. Heel veel plezier samen, dikke kus

Hanna

Lieve allebei

Jullie gaan het helemaal te gek krijgen!!!! Hoe bijzonder is dat om dat samen met Dewi te doen!!
Een Fijne tijd samen en Veel Liefs

josien

Lieve Inge en Dewi,
als het goed is zijn jullie nu aan het bijkomen van de reis en je aan het voorbereiden op wat er komen gaat. Hoop dat alles goed gaat. Wij wensen jullie een mooie tijd toe, geniet van alles en vooral van dit beleven met elkaar.
Liefs, Josien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active