ingecouwenberg.reismee.nl

nog 6 weken tot mijn vertrek

In middels is Dewi al weer anderhalve maand terug uit Ghana en zit de zomervakantie erop. Nu komt het voor mij dichterbij en moet ik mijn visum en inentingen gaan regelen.
Zondag 4 oktober zal ik vertrekken naar Accra en ik heb er veel zin in, ook al vind ik het stiekum toch ook wel een beetje spannend. Ik ben de situatie thuis al langere tijd aan het voorbereiden op mijn 2 maanden afwezigheid. Toch ben ik er van overtuigd dat zij het hier gaan redden zonder mij (al hoop ik wel dat ik wel gemist wordt

Innocent

Ik zal mijn reis beginnen in Accra, de hoofdstad van Ghana aan de zuidkust. Daar zal ik een orientatieprogramma volgen. Daarna ga ik naar Senya Bereku ook in het zuiden aan de kust maar ongeveer 1 uur rijden van Accra. Ik werk daar in een medische post voor 3 weken.

Vervolgens vlieg ik naar het noorden naar Tamale om daar mee te werken in het Teaching Hospital, in een weeshuis en ik wil heel graag mee op medische outreach programma's. Veel plannen, maar ik ga daar ter plekke zien hoe ik mijn 6 weken ga invullen.

Dus dat zijn de plannen en ik ga proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn bevindingen en ervaringen. Nu eerst verder met de voorbereidingen.
Tot snel. Groet, Inge

Reacties

Reacties

josien

Spannend Inge, sterkte met de laatste voorbereidingen en vergeet niet (ondanks alle drukte) ook vooral te genieten van de voorbereidingen.
Liefs, Josien

Tuur

Ik vind je een stoer wijf! Volg je hart en maak je dromen waar. Ik/wij gaan je ontzettend missen masr gsan het redden. Geen zorgen om ons en zorg dat je van alle mooie ervaringen geniet. Lieve kus van ons. We houden van jou!!!!!

edgar.devries@ziggo.nl

Hoi Inge,
Laatste (korte) nachtje thuis. Goede reis morgen. Houd ons op de hoogte van je spannende reis. Wij denken aan je. Tot over 9 weken. Geniet ervan. Liefs, Edgar

Tinka Duineveld

Hoi Inge, ik lees van je plannen. Wat een mooie uitdaging. Heel veel succes en een hele mooie tijd daar.
Groetjes Tinka

Francien

Hoi Inge, wat goed van je!!!! Dit past ook echt bij jou! Ik wens je alle succes toe en een geweldige tijd!!

Rob en Lia smit

Hoi Inge

Wij hopen dat je een goede reis heb gehad, geniet van je droom die nu uit komt.
Groeten Rob en Lia Smit

Brenda

Fantastisch dat je dit gaat doen en je dromen waar gaat maken! Geniet van deze mooie reis en alles wat je mee gaat maken. Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen!
Liefs, Brenda.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active